måndag

AF BLUES



jag har kraft under skjortan, liv i min rem och min kind är alltid vänd

jag sätter haspen på och står fint i kö, stiger upp var dag vid 5

min ingen jävla gniden chef ställer upp och ger ett kneg

till en luffig påg med konstigt hår som vill tjäna lite deg


det finns fan inge jobb i samhället idag bara massa båg

om provanställning, rot och rut och att den sjuke inte ska få

ska vi gå här nere och räkna spänn, lägga manke och hyra hem

medans reinfelt ägglund och jimmy å

suger av varandras kukar och maud tittar på


jag rynkar min panna, hänger min läpp och vrider av en bend

all post jag far är fönsterkuvert om hur många spänn jag e skyldig vem

jag lever på pilsner, potatis och porr lord carlvert som min vän

jag har ingen tjej inget jobb ingen bil jag har runkat bort min ollonsträng


det finns fan inge jobb i samhället idag bara massa båg

om provanställning, rot och rut och att den sjuke inte ska få

ska vi gå här nere som dumma höns och för ett mc.job gå på tå

medans reinfelt ägglund och jimmy å

suger av varandras kukar och maud tittar på



Inga kommentarer: